Search This Blog

Wednesday, June 15, 2011

Blonde redhead







pics by Belletette

(wearing Modekungen Jacket , Misbhv Bad t-shirt, Regal Rose rings, We Are Rubbish shoes, American Apparel leggings and Swatch watch)



Czerwone leginsy, czarny t-shirt i oldschool'owa dżinsowa kurtka, to mój strój z wczoraj. Lubie mieć na sobie przynajmniej jeden dżinsowy element stroju nadający looku lat 90-tych, którego jestem fanką. Jak widać różowe końcówki włosów prawie mi się wypłukały (po kilku myciach), ale odpowiadając na Wasze pytania: farbowałam je za pomocą bibuły ze sklepu papierniczego. Włożyłam kawałek bibuły do kubka z gorącą wodą, zanurzyłam końcówki włosów na 15 sekund, wyciągnęłam, lekko odsączyłam papierowym ręcznikiem i wysuszyłam suszarką. Nie ma chyba lepszego sposobu na zmianę koloru włosów, który po pierwsze ich nie zniszczy, a po drugie schodzi naprawdę po kilku myciach, także polecam i nie wykluczam zafarbowania w przyszłości na innych kolor :)


ENGLISH: Red leggings, the black t-shirt and an oversized jeans jacket - this is my outfit from yesterday. I like to wear one thing made of jeans which gives that 90's look which I' m in love. In the background you can see Planty, the park around Cracow's city center and my everyday road to school. Best place to relax :)

PS. I'm looking for a studio flat to rent in London in August for one month. If you know something or could help, please let me know (e-mail: alicja.zielasko@gmail.com) :)


MUSIC: Chaka Khan - Ain't nobody






Mój blog w majowym NYLON Japan :))
I was feature in NYLON Japan :))) Shan Shan thank you for sending me the scan :)





No comments:

Post a Comment