Search This Blog

Thursday, April 7, 2011

Alicja Zielasko dla Paprocki&Brzozowski



Zaprojektowane przeze mnie bluzy i t-shirty, bedące efekem kolabracji z Paprocki&Brzozowski są już dziś do kupienia w butiku online P&B. Trzy lata temu, kiedy zaczynałam prowadzić bloga nie spodziewałam się, że będę miała okazję nawiązać współpracę z tak wspaniałymi polskimi projektantami i zaprojektować dla nich ubrania. Nadruk na bluzie i t-shircie wykorzystuje moje dwa ulubione motywy, stąd efektem końcowym jest krzyż wypełniony kosmosem. Oba fasony są uniwersalne, będą pasować i dla dziewczyn i dla chłopców. Bardzo dziękuje Marcinowi Paprockiemu i Mariuszowi Brzozowskiemu za to, że dali mi szansę i możliwość zrealizowania całego projektu według własnego pomysłu:) Obie rzeczy są już do kupienia w sklepie online P&B, zapraszam :)

ENGLISH: My first t-shirts and sweatshirts designed in collaboration with great polish fashion designers, Paprocki & Brzozowski are available for purchase in their online butique starting today.




zdjęcia/pictures: Marcin Socha
stylizacja/styling: Alicja Zielasko
make up: Kate Danek & Magdalena Krzyżostaniak
modele/models: Kaja Mucha, Marcin Ziółko/D'Vision



Podziękowania również dla osób, które pomogły mi w realizacji tego przedsięwzięcia: Karolinie Kłos za logo, Yapie za ogarnięcie najlepszej krakowskiej miejscówki do zdjęć (i nie tylko;) ) i bliskim osobom za wsparcie.





No comments:

Post a Comment