Search This Blog

Tuesday, May 4, 2010

Miu Miu, please!


Rzadko zdarza mi się zachwycić kolekcją z wybiegu do tego stopnia, że czym prędzej chciałabym ją mieć w swojej garderobie. Takie właśnie miałam odczucia po zobaczeniu kolekcji MIU MIU SS/10 i chyba nie tylko ja, bo sklepy sieciowe z prędkością światła przechwyciły motyw przewodni, czyli wzory w jaskółki, koty i wyprodukowały ubrania zainspirowane tą kolekcją. Oprócz tuniki z Zary, w oko wpadła mi spódnica z Queen's Wardrobe i buty z The Scarlet Room - wszystkie rzeczy inspirowane Miu Miu. Impresje na temat tej kolekcji można też zobaczyć u wielu bloggerek, co powiecie o tych rajstopach, albo tych, albo o tej sukience? Prosty wzorek, ale ma w sobie coś ciekawego, dziewczęcego i bajkowego. Mnie w każdym razie absolutnie zawrócił w głowie!


ENGLISH:
Oh yes, I admit: I’m absolutely crazy about the MIU MIU SS/10 collection. It's just simple patterns: cats or swallows, but there is something interesting about it, something girlish and just fabulous. Chain stores took up this leitmotif and soon after they produced clothes and shoes inspired by MIU MIU. What really caught my eye are this Zara dress, the skirt from Queen's Wardrobe and the shoes from The Scarlet Room. I also like some cool ideas of fashion bloggers inspired by MIU MIU: tights by The Haute Pursuit, tights by Cocorosa and a dress by CATS&DOGS. Totally amazing!


fot. Magda


blazer - Zara
shorts - H&M
dress worn as a top - Zara
shoes - Jeffrey Campbell (Solestruck)
rings - H&M



MUSIC: Monarchy - The Phoenix Alive

No comments:

Post a Comment