Search This Blog

Tuesday, April 27, 2010

Sometimes



Kombinezony to może niezbyt praktyczne ubrania do noszenia, ale za to są ciekawą alternatywą dla sukienek. Ten na wieszaku wyglądał właśnie jak zwykła sukienka, ale po przymierzeniu od razu nabrał ciekawej formy i ostatecznie przekonał mnie odkrytym dekoltem z tyłu. Oprócz tego mam na sobie super wygodną bluzę z kapturem. Pierwsze skojarzenie jak ją zobaczyłam - ta kolekcja Christophera Kane'a dla Top Shopu. A zdjęcia robilyśmy z Michałem w ostatnią niedziele w jednym z najpiękniejszych miejsc w Krakowie ( wcale nie zostałam wynajęta do promocji miasta Krakowa ;) ). Miłego tygodnia:)


ENGLISH: I bought that playsuit last week in Top Shop. It looked like a normal dress on the hanger, but when I tried it on it took on a new shape and the cut out back finally convinced me. I’m also wearing a hoodie – the most comfortable piece of my clothing. The first association when I saw it was the Christopher Kane’s collection for Top Shop. And the pics were taken last Sunday. Wish you a nice week:)


fot. Michał Tokarski


playsuit - Top Shop
hoodie - Saints&Mortals
cardigan - Zara
wedges - Bata
jewellery - H&M, Oysho


Music: Miami Horror - Sometimes (and great clip here!)



A w nowym majowym wydaniu Glamour możecie przeczytać krótką wzmiankę o moim blogu:)

You can see a little mention about my blog in Glamour Poland, May 2010:)

No comments:

Post a Comment